ספרים אלקטרוניים

אנו חיים בעידן שבו הכול אלקטרוני. מסחר אלקטרוני, בנקאות אלקטרונית, כרטיסים אלקטרוניים, סיגריות אלקטרוניות והרשימה עוד ארוכה. נראה שבכל מה שקשור לספרים אלקטרוניים, הנושא עדיין טעון בדיקה.

 

ספרים אלקטרוניים

אז למה אנשים אוהבים לקרוא דרך ספרים אלקטרוניים? ובכן, מכיוון שאנשים אוהבים את הרעיון לעשות הכל מכל מקום ובכל מכשיר. עם זאת נאמר, אין זה מפתיע שהתחלנו לחולל מהפכה בדרך שאנחנו עושים כמעט הכול – אפילו קריאת ספרים.

 

תוכן הוא החשוב, לא הפורמט

בעוד שקריאה בספר אלקטרוני כמו טאבלטים וסמארטפונים היא חלק חשוב מחייהם של מיליונים, ישנם עדיין מיליונים אחרים שלא היו שוקלים להוריד ספר כזה. למרות הפופולריות הגוברת שלהם, עדיין קיימות כמה תפיסות מוטעות לגבי ספרים אלקטרוניים ברחבי העולם.

מאמר זה נועד כדי לספק מדריך למתחילים שעדיין מאמינים שריח הדיו והנייר הוא אביזר חיוני לקריאה. אנחנו לא הולכים לשכנע אותם לעבור לספר אלקטרוני אך כן נשמח לספר להם שזו דרך מעולה להנות מספרים רבים מבלי להגיע לספריה העירונית.

 

מהו ספר אלקטרוני?

במבט ראשון, נוכל לומר שספר אלקטרוני הוא ספר שנקרא בתוך מכשיר אלקטרוני (מסך מחשב, טאבלט, טלפון חכם או קורא אלקטרוני). אך תיאור זה הוא מעט מעורפל ורחב, כולל דברים רבים שאינם ספר אלקטרוני.

לכן, עדיף לגשת לשאלה זו מנקודת מבט של ההבדל בין epub, מסמך word וקובץ PDF. לכל אחד מאופציות אלה יש את היתרונות והחסרונות שלו ולא תמיד תוכלו לעשות בקובץ וורד את מה שתוכלו לעשות בקובץ PDF.

כך בדיוק הוא הספר האלקטרוני. הוא מאפשר לכל אחד לקרוא ממנו בלבד אך לא לעשות בו כל שימוש אחר. כך הוא יהיה מוגן מהפרת זכויות יוצרים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי החל המושג הנפוץ גאדג'ט
אין כמו גדג'טים. הם מגיעים בשלל של מחירים, החל מן המחיר הכי זול ועד למחיר הכי גבוה שאפשר. גדג'ט יכול...
קרא עוד »
מרץ 22, 2019
מהם הכללים בעימוד ספרים?
כאשר ניגשים אל עימוד ספרים צריך לקחת בחשבון מספר רב של דברים וזאת על מנת להבטיח שהעימוד יבוצע בצורה...
קרא עוד »
ינו 20, 2021
בחינת חלופות: מדריך לבחירת האוסטאופת הנכון
בעולם המורכב של שירותי הבריאות, בחירת האוסטאופת הנכונה יכולה להיות החלטה טרנספורמטיבית, אבל האם ידעת...
קרא עוד »
דצמ 28, 2023