טיפים לעיצוב אתר וורדפרס

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים שבוחרים להקים לעצמם אתר אינטרנט עצמאי. מדובר על דרך נפלאה לפתח את היכולות האישיות שלכם, לאתגר את עצמכם במשימה חדשה וכמובן הזדמנות ללמוד תחום חדש ומרתק. אך עם זאת, חשוב להבין כי במידה ומדובר על רצון להקים אתר וורדפרס עבור העסק שלכם, יש צורך לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר. חשוב למשל לתכנן לעצמכם אתר נגיש וברור, שכל גולש יוכל להתמצא בו בצורה הקלה ביותר ולהפיק ממנו את המקסימום האפשרי. אחד הדגשים החשובים ביותר בבניית אתר אינטרנט, הוא הצורך להשקיע בעיצוב מקצועי של בלוג וורדפרס שיוכל לקדם את המטרות של העסק שלכם. חשוב למשל שהאתר יהיה מעוצב בצבעי המותג שלכם, על מנת לחזק את המיתוג של העסק ולהבטיח את הקידום והשיווק שלו בקרב הגולשים.

טיפים לעיצוב אתר וורדפרס – כדאי להכיר וליישם!

כאמור, עיצוב נכון של האתר בעזרת מומחה וורדפרס יכול להוסיף ערך מוסף לאתר וכמובן לסייע בקידום ושיווק של העסק. אתר שאינו מעוצב בצורה מקצועית, ייראה תמיד חובבני ולא מזמין במיוחד. רוב הגולשים שיתקלו באתר שאינו מעוצב בצורה אסתטית, יעדיפו לצאת ממנו תוך דקות ספורות, על מנת לעבור לאתר אחר שיכיל את העיצוב שיגרום להם להישאר. לכן חשוב להשקיע את הזמן והמאמץ הדרוש בעיצוב נכון ומדויק של האתר, כדי שהוא יוכל להגיע למלוא הפוטנציאל שלו גם מבחינת קידום בגוגל. לכן חשוב להבין מיהו קהל היעד של האתר, מהי בעצם המטרה של האתר- האם לבדל את העסק מהמתחרים באמצעות מיתוג ייחודי או לחילופין, להגדיל את כמות ההמרות? תשובות לשאלות האלו יוכלו לספק את העיצוב ההולם ביותר עבור האתר שלכם. חשוב לשים לב לפרטים הקטנים, כמו למשל שימוש בגרפיקה מסוימת, צבעים בולטים לכפתורים שתרצו שהגולש ילחץ עליהם וכמובן שימוש כללי בצבעי המותג, כדי לחזק את המיתוג של העסק ולבדל אותו מהמתחרים.

לסיכום, ניתן היום למצוא לא מעט טיפים לעיצוב אתר וורדפרס, אך מי שמעוניין להקים לעצמו אתר ברמה הגבוהה ביותר, צריך להתמחות בתחום ולהכיר את כל הדגשים הקטנים ביותר. למשל, שינוי הפונט או הצבע של הכותרת, יכול לשנות לחלוטין את המסר של האתר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה Follow UP CRM
מה זה בכלל Follow up ולאיזה מטרות היא נועדה? בשביל להבין זאת, נצטרך להבין מהו CRM. תוכנות ומערכות שונות...
קרא עוד »
ספט 16, 2020
איקומרס – איפה אפשר ללמוד את זה?
איקומרס הוא מונח המתייחס לחנויות דיגיטליות ומסחר אונליין. בתחילת שנות ה2000 אנשים לא חלמו שיוכלו לקנות...
קרא עוד »
אפר 24, 2022
מתי החל המושג הנפוץ גאדג'ט
אין כמו גדג'טים. הם מגיעים בשלל של מחירים, החל מן המחיר הכי זול ועד למחיר הכי גבוה שאפשר. גדג'ט יכול...
קרא עוד »
מרץ 22, 2019